چقدر تنها و آزادم و این آزادی بیشتر شبیه مرگ شده است!



1.همیشه تصورم از نابرابری عمل ها و عکس العملها این بوده که اگر یک طرف معادله با آن طرف دیگر برابر نباشد زمین کج می شود و بعد همه چیز سقوط می کنند و توی فضا معلق می شوند ...
"من هزاران معادله نابرابر دارم."
2.اختیار:
قضیه به این صورت است که ، یک کیلو سیب گندیده در اختیارت قرار می دهند و بعد اجازه می دهند که از بینشان یک کیلویش را جدا کنید !
3.لئون:
-گلدانی که همیشه همراهش بود .
-خوکی که تو آشپزخانه داشت .
- ماتیلدا
لئون(ژان رنو): هر لحظه از زندگی ات در حال تغییر است ..
تو نیاز داری بزرگتر بشی !
ماتیلدا(ناتالی پورتمن): من رشدم توقف کرده ... من فقط پیرتر می شم!
برداشت آزاد:انسانهای تنهای تنهای کاملن تنها!
4.گشت ارشاد:
مجموعه ای از احمقهای فضول...
"من پوششم عوض میشه تو سطح قضیه اینه / تو با مغزت چه می کنی که تا قیامت اینه"
---------------------------------------------------------
پ .ن.۱:توازن!
پ.ن.۲: با این همه آزادی عمل چه کنیم ؟!
پ.ن.۳: عنوان فیلم
پ.ن.۴: ایضن چشم چرانهای حرفه ای

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر